OpenSAL

 

OpenSAL are in vedere înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic. Poate fi pus la dispoziţia clienţilor atât ca produs care poate fi instalat pe infrastructura proprie sau sub formă de serviciu pe bază de abonament lunar.

OpenSAL asigură:

  • utilizare multisesiune
  •  
  • acces concurent
  •  
  • control acces pe bază de roluri şi drepturi
  •  
  • actualizarea în timp real a informaţiilor privind resursele umane
  •  
  • gestionarea la nivel central a registrului general de evidenţă a salariaţilor indiferent de locaţia în care lucrează angajaţii, în diverse sedii
  •  
  • interfaţă intuitivă şi uşor de folosit
  •  
  • viteză ridicată de introducere, prelucrare şi regăsire a informaţiilor în cadrul sistemului
  •  
  • siguranța datelor
  •  
  • gestionarea informațiilor la nivel istoric